Friday, September 9, 2011

Salam Hari Raya Aidilfitri.....


Assalamualaikum semua dan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin.....wah...lama juga aku tak bersiaran ye almaklum le skrg ni sibok melayan kepala yg tgh mabok kepayang ni ha... so nak letak resipi tu harap maklum le dah lama dapur tak berasap bknnya ape tak boleh nak masuk ke dapur la nak menumis numis ni agak kureng ckit tak tahan dgn bau bauan la. So rasa2nya skrg ni acara masak memasak diberhentikan buat sementara waktu la ye dan alhamdullilah usia kandungan ku nak masuk bulan ke 3 dah sekejap aje rasanya dan rasa debaran makin memucak ye la walaupun utk kali ke4 rasa takut nak bersalin tu tetap ada sbb dah tau cammane rasanya....adoi seram u.....

Berbalik kita pada bulan raya ni... alhamdullilah semunya berjalan dgn lancar dan tahun ni my family beraya di kg halamanku iaitu Muar Johor. Huii... seronok betul sbb dapat makan ketupat, rendang, kuah lodeh, sambal kacang, serunding kelapa....huhuu... dah 2 tahun tak dapat mkn tau sbb beraya kat Kelantan belah my hubby ye la kat sana mana ada tu semua kan. So raya kali ni mmg betul2 puas makan la.. mmg 1 hari sampai 3-4 kali makan you...adoi...balas dendam nampak...hihihi... ye la bkn ape setahun sekali kan baru jumpa....























Dan inilah sebahagian foto2 berhari raya di kampung....tgklah si anak dara aku tu sebenonya dia menangis nak bergambo sama dgn abi & uminya tapi...x dapat ye la bgi chance le umi ngan abi nak bergambo berdua duaan lak eee..... x sporting tul la.. gitu la gayanya kalau anak  dah berderet kan tak de maknanya nak berromantik berdua duaan mesti ada nak kacau daun eeemmm... tak pe le...dan akhir kata dari kami sekeluarga.......

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN



No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...